
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Rektorat, Budynek A-18 |
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra |

![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Rektorat, Budynek A-18 |
ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra |
Zakres obowiązków
- obsługa sekretarsko-kancelaryjna Rektora,
- prowadzenie terminarza spotkań, ewidencji adresów i telefonów instytucji, urzędów i osób, z którymi Rektor utrzymuje kontakty,
- przyjmowanie i wstępne dekretowanie korespondencji z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu, Komitetu Badań Naukowych i innych urzędów centralnych, właściwe ich rozdysponowanie po decyzjach Rektora oraz czuwanie na terminową realizacją zadań z nich wynikających,
- przyjmowanie i ewidencja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej wpływającej do Rektora, przygotowywanie pism i korespondencji dotyczącej spraw załatwianych przez Rektora,
- ewidencjonowanie skarg i wniosków kierowanych do władz Uniwersytetu oraz przygotowywanie dla urzędów centralnych sprawozdań ogólnouczelnianych w tym zakresie,
- obsługa posiedzeń Senatu, Kolegium Rektorskiego, przygotowywanie materiałów posiedzenia, zawiadamianie uczestników o terminie posiedzeń i porządku obrad,
- gromadzenie aktów normatywnych resortowych oraz decyzji konferencji i kolegiów rektorów szkół wyższych,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji spraw załatwianych przez Rektora, zgodnie z obowiązującymi zasadami kancelaryjnymi,
- gromadzenie i przechowywanie materiałów oraz informacji do referatów, przemówień okolicznościowych, wywiadów prasowych i innych wystąpień okolicznościowych Rektora,
- wysyłanie pism okolicznościowych Rektora (listy gratulacyjne, podziękowania, telegramy okolicznościowe, pisma różne),
- przyjmowanie stron załatwiających sprawy wymagające decyzji Rektora oraz obsługa gości Rektora,
- opieka nad pieczęciami i symbolami Uniwersytetu,
- prowadzanie ewidencji podpisanych umów i porozumień krajowych i zagranicznych,
- sprawowanie pieczy nad składnikami majątkowymi Sekretariatu Rektora i prowadzanie ich ewidencji,
- składanie zamówień w zakresie zaopatrzenia w materiały i sprzęt biurowy,
- wykonywanie prac związanych z obowiązkami Pełnomocnika ds. Budżetu pionu Rektora.